jueves, 19 de noviembre de 2009

I ja en són tres


El tercer programet ja és a punt, amb informació gràfica i escrita sobre El puente i d’altres curiositats cinematogràfico-tècnico-motoristes relacionades amb la pel·lícula. Aquesta vegada s'inclouen dues pàgines extres, en forma de micro-pòster, ideal per decorar la paret de l'habitació dels Clicks de Playmobil. Tot reproduït amb l’usual definició de fotocòpia de tercer nivell, i retallat, plegat i grapat amb el carinyu habitual.
Amenitzarem la projecció amb la il.lustre presència d’algunes Impales, que podrem contemplar de prop acabada la projecció, mentre acomiadem la tercera (i última... ) sessió del cicle departint, com sempre, sobre el que ens/us vingui en gana.
Fins dissabte!

1 comentario:

  1. Ei David,
    Que ahir al final ni em vaig acomiadar de tu...ja saps, ens ajuntem uns quants impaleros i ja no existeix res més.
    Doncs que vaig passar una molt bona estona reveiént el "flim" i amb les xerradetes d'abans i després.
    Em va fer molta gràcia veure't de nou, i va ser una grata sorpresa, doncs no sabía que eres tu qui organitzava el cicle de cinema sobre rodes.
    Enhorabona i fins aviat.
    Jaume

    Ah! i et convido a visitar el meu blog...http://montesadna.blogspot.com.
    El teu ja el tinc a favorits.

    ResponderEliminar